donderdag 25 augustus 2011

Val d'Orcia


2 opmerkingen:

DirkC zei

Mooie foto Rein !
Ik ken de streek goed , ik vertoef soms in san quirico d' orcia .
Ben ook fervent amateur fotograaf .
Ik overweeg ook om een leica toestel te kopen ( als tweede toestel naast mijn D90 )
Heb je tips voor mij ?
De lens kwaliteit primeert voor mij .

Rein Scholte zei

Hallo Dirk,
Sorry dat ik nu pas reageer, ik kijk niet elke dag op mijn blog...
Prachtig gebied de Val d'Orcia. In eerste instantie heb ik de kleine Leica ook als "camera erbij" gekocht, ik had er genoeg van om steeds met mijn tas met spiegelreflex en lenzen rond te lopen. Ik ben helemaal enthousiast over de D-Lux5. Echt een reis camera. Handig, compact perfecte foto's, veel mogelijkheden. Ik heb hem altijd bij me. Ik heb de Pana zoeker erbij gekocht, vind ik prettiger. Zeker in het Italiaanse felle licht is het schermpje soms moeilijk te zien. Waar in San Quirico heb je overnacht? De keren dat wij in de buurt waren hadden we een huisje gehuurd.

Met vriendelijke groet,

Rein Scholte